Česká centra, Czech Centres

Česká centra / Czech centres - logo

Novinky

Výstava o české „Škodovce“ letos míří do Rumunska

16.02.2016: V roce 2015 oslavila ŠKODA AUTO, a.s. rovnou tři výročí: 120 let od založení podniku Laurin a Klement, 110 let od prezentace prvního vozu a 90 let od fúze automobilky s plzeňským strojírenským gigantem ŠKODA. Při této příležitosti iniciovala Česká centra výstavu určenou pro zahraničí. Sérii světových metropolí, ve kterých se výstava od dubna loňského roku postupně představuje, doplňuje od letošního února další. Ve spolupráci Českého centra Bukurešť a Velvyslanectví České republiky v Bukurešti proběhne 25. února 2016 rumunská premiéra.

Česká centra společně se ŠKODA AUTO a.s. využívají výročí klíčových milníků historie společnosti k připomenutí slavné tradice automobilky v zahraničí. Základem prezentace je výstava „120 let úspěchů Laurin & Klement / ŠKODA. Během necelého roku se uskutečnilo bezmála dvacet zahraničních prezentací zahrnujících působiště Českých center i zastupitelských úřadů v celém světě. Příběh vlajkové lodi českého automobilového průmyslu doprovází uvádění nových modelů ŠKODA na zahraniční trhy. „Rumunsko představuje pro Českou republiku jednoho  z nejvýznamnějších partnerů v jihovýchodní Evropě. Značka ‚Škoda‘ je v současné době nejprodávanějším zahraničním automobilem na rumunském trhu,“ říká Vladimír Války, mimořádný a zplnomocněný velvyslanec České republiky v Rumunsku. Strategie propagace České republiky v zahraničí vychází z  několika pilířů, jedním z nich je nejen dokonalá znalost zahraničního prostředí, ale také toho, čím a jak lze světovou veřejnost zaujmout.Naše dosavadní zkušenosti z realizovaných prezentací nás utvrzují v poznatku, že ŠKODA svým zákazníkům a příznivcům kromě špičkových vozů dodává navíc silný příběh podložený bohatou a slavnou historií,“ uvedl Zdeněk Lyčka, pověřený řízením Českých center.

Více o programu na stránkách Českého centra v Bukurešti.

 

Česká centra společně se ŠKODA AUTO a.s. využívají výročí klíčových milníků historie společnosti k připomenutí slavné tradice automobilky v zahraničí. Základem prezentace je výstava „120 let úspěchů Laurin & Klement / ŠKODA. Během necelého roku se uskutečnilo bezmála dvacet zahraničních prezentací zahrnujících působiště Českých center i zastupitelských úřadů v celém světě. Příběh vlajkové lodi českého automobilového průmyslu doprovází uvádění nových modelů ŠKODA na zahraniční trhy. „Rumunsko představuje pro Českou republiku jednoho  z nejvýznamnějších partnerů v jihovýchodní Evropě. Značka ‚Škoda‘ je v současné době nejprodávanějším zahraničním automobilem na rumunském trhu,“ říká Vladimír Války, mimořádný a zplnomocněný velvyslanec České republiky v Rumunsku. Strategie propagace České republiky v zahraničí vychází z  několika pilířů, jedním z nich je nejen dokonalá znalost zahraničního prostředí, ale také toho, čím a jak lze světovou veřejnost zaujmout.Naše dosavadní zkušenosti z realizovaných prezentací nás utvrzují v poznatku, že ŠKODA svým zákazníkům a příznivcům kromě špičkových vozů dodává navíc silný příběh podložený bohatou a slavnou historií,“ uvedl Zdeněk Lyčka, pověřený řízením Českých center.


Naši partneři

 

 

 

Doporučujeme