Česká centra, Czech Centres

Česká centra / Czech centres - logo

Ocenění

Česká centra získala ocenění


Ve čtvrtek 24. 4. 2014 ocenil PR Klub v soutěži Zlatý středník nejlepší firemní publikace určené k představení společnosti či značky.

V kategorii Nejlepší firemní publikace/ Neziskový sektor a státní správa se na 2. místě umístila Výroční zpráva Českých center za rok 2012 graficky zpracovaná studiem Najbrt.  Rozsáhlý materiál shrnuje i reviduje dosažené úspěchy a prezentuje nejširší škálu nových aktivit Českých center. Celkem bylo rozdáno jedenáct prvních cen, a to v šesti hlavních kategoriích a ve třech oborových. Porotci vybírali z celkem 109 přihlášených.


Projekt Česká centra oceněn jako IMA Outstanding Achievement

Web Českých center uspěl v mezinárodní soutěži Interactive Media Awards. V Kategorii Travel/Tourism získal 475 bodů z pěti set možných.

Stránky Českých center jsou webovým portálem, který po celém světě spojuje střediska, jejichž úkolem je pomáhat šířit povědomí o naší zemi a její kultuře v zahraničí. Každé jednotlivé centrum má na webu svůj vlastní prostor, na němž může lákat na blížící se události, referovat o aktuálním dění nebo třeba vyzývat k zajímavým soutěžím. To vše v šestnácti různých jazycích a ve dvaceti zemích.

Mezinárodní porota sdružení Interactive Media Council, které ceny Interactive Media Awards uděluje, hodnotila několik aspektů webu - design, obsah, funkcionalitu, použitelnost a kompatibilitu. Velice nás potěšilo, že jsme se ani jednou nedostali pod 90 %. Celkový součet bodů považujeme za důkaz dobře odvedené práce. 

 

 

 

 

 

 

 

zdroj: www.asociace.biz

Více informací o ocenění zde:

http://www.mediafactory.cz/o-media-factory/aktuality/projekt-ceska-centra-ocenen-jako-ima-outstanding-a/

http://www.mediafactory.cz/o-media-factory/ziskana-oceneni/

http://www.asociace.biz/katalog-reseni/media-factory-cr/projekt-ceska-centra-ocenen-jako-ima-outstanding-achievement?&stranka=65